Router Netgear
#1

Cześć,   Mam 1 nowy router Netgear R6220, ten router kiedyś stracił połączenia internetowe, może 10 ~ 20 sekund (1 godzina 4 ~ 6 godzin). Ktoś ma ten sam problem i masz jakieś rozwiązanie?
Reply
#2

Czy używasz usługodawcy internetowego? Oprogramowanie układowe jest już aktualne?
Reply
#3

Mój dostawca usług internetowych to singtel, oprogramowanie routera zostało już zaktualizowane do najnowszej wersji.
Reply
#4

loon711 napisał: Mój dostawca usług internetowych to singtel, oprogramowanie routera zostało już zaktualizowane do najnowszej wersji. Czy skonfigurowałeś go jako główny router?
Reply
#5

Randy2936 napisał: Czy skonfigurowałeś go jako główny router? Tak, ustawiłem ten router jako główny router.
Reply
#6

2 możliwe powody: 1) Kanał, na który ustawiono Wi-Fi, jest zbyt zatłoczony. 2) Niektórzy idioci hakerzy próbują włamać się do twojej sieci, wymuszając usunięcie skojarzeń. Mam nadzieję, że nie włączyłeś ukrywania identyfikatora SSID
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)