Rozczarowany po uaktualnieniu do Singtel 1Gbps Nieograniczony Fibre
Rozczarowany po uaktualnieniu do Singtel 1Gbps Nieograniczony Fibre
Idź Singtel sklep hałasować .
Żądania 1x miesiąc darmowej subskrypcji . To jest ich cockup .
ah Tiong tech wciąż fa cai nastroju -15 dni Ley .
można wysłać e-mail do [email protected]~~V powiedzieć, że subskrybować 1Gbps dostać tylko 100Mbps mniej niż starych 200Mbps wyższego szczebla zarządzania z SingTel woli natychmiastowego wywołania u i spróbować rozwiązać problem niezwykle szybki gdy operatorzy telekomunikacyjni boją tylko ida dobrze, jeśli próbują oszukać klientów keekeekee
TS ... mam inne usługi w tym samym porcie? TELEWIZJA?
Zacytować: Czy ktoś może mi doradzić , co robić? Co mogę domagać się od nich? Westchnienie... Na razie do nich zadzwonić i uzyskać ich Tech ( lub inżyniera ) , aby przyjść i go naprawić . Staraj się nie wychodzić na ur własny czas kupić kabel, modem, itd uzyskać ich tech przyjść i wypożyczyć / T- pożyczki swoje rzeczy i upewnić się, że działa dobrze przez kilka dni. Tylko wtedy wiesz na pewno, co musi zostać wymieniona . Mimo wszystko ok , tylko wtedy zadzwonić do poszukiwania jakiejś formy na rekompensaty dla wszystkich kłopotów włożyli cię przez .
Mój kontrakt zakończył SingTel mi prosto zmiana ISP
LLst przez 2 lata , po tej zmianie ISP Wysyłane z Wewnątrz złotym tronie z TERRA , chroniąc cesarza z moim życiem , używając GAGT
Od Fiber r do uruchomienia routera są wszystkie partie trzecie firm . Popyt je wykonać test prędkości i pokaże wyniki testu , aby udowodnić, że U R uzyskanie co u przypuszczać, aby uzyskać . Uzyskaj nazwę instalatora i gdyby nie poszedł w górę, możesz poinformować Singtel Helpdesk sprawie skargi yr . Instalator nie powinien pozostawiać bez rozwiązania problemu yr jak to jest oczywiście kwestia instalacji .
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: