15 lipca 2017 r. przywiozłem 610S lenovo ideentrum ze sklepu fabrycznego Harvey Norman w viva business park kiedy sprawdziłem online, gwarancja pozostała 1 miesiąc plus więc skanuję pokwitowanie i proszę o zmianę daty gwarancji na 1 rok na szczęście zrobiłem zrzut ekranu gwarancji i zapisałem plik to dzisiaj sprawdzam, że gwarancja wygasa jutro Lenovo może cofnąć gwarancję bez powiadamiania klienta wow liao eh na szczęście zrobiłem zrzut ekranu gwarancji i zapisałem plik właśnie teraz przesyłam im e-mailem i pytam, dlaczego data gwarancji wróciła do daty, zanim poprosiłem o sprawdzenie tak to może meh? dlaczego Lenovo nie upraszcza rejestracji gwarancji, takiej jak pokwitowanie skanu i data gwarancji na podstawie daty zakupu co jeśli mój komputer się zepsuje, to lenovo nie mówi więcej gwarancji
Lenovo może zmienić datę gwarancji bez wiedzy klienta
Być może zestaw sprzedawany przez HN był odnowionym zestawem, na który pozostało kilka miesięcy gwarancji / tygodni? Powróć do HN i poproś o nowy zestaw.
to nowy zestaw Myślę, że stare zapasy, dlatego gwarancja pozostała 1 miesiąc ale pytam pracowników, którzy mówią 1 rok Gwarancja Lenovo jest bardzo dziwna przyjmują jak gwarancja hdd od daty produkcji ostatni raz kupuję asus od daty zakupu więc następnym razem nie będę kupować Lenovo Liao
W porządku, prawda? Wystarczy zachować paragon do celów gwarancyjnych. Rozpoczynają gwarancję na podstawie daty produkcji. Są wady i zalety. Dobre dla tych, którzy zgubili paragon, jeśli muszą go RMA.
dzisiaj sprawdzam, czy gwarancja została zmieniona z powrotem na gwarancję Start: 2017-07-15 Termin ważności: 2018-07-14 tak też może Wczoraj zarejestrowałem się ponownie bez potwierdzenia Myślę, że strona rejestracji gwarancji Lenovo coś nie tak Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)