Nieprawidłowe naliczanie Starhub
#1

Zastanawiam się, czy ktoś ma ten sam problem.   Zapisałem się na domowy Internet szerokopasmowy 1Gb Fibre Starhub, a oni byli objęci pakietem Starhub TV Lite i Hubstation bezpłatnie na 24 miesiące.   Do tej pory 4 miesiące fakturowania bez problemu.   W moim ostatnim rozliczeniu zrobili to   Dodaj - HubStation HD Rental - 1 jednostka - 14,0000 $ Drop - wypożyczalnia HubStation - 1 jednostka (100% płyty: 24 miesiące) - bezpłatnie   Co za cholera? Nie prosiłem o HD i na pewno nie przyszli i nie zmienili mojego dekodera. Dlaczego więc nagle dodać wypożyczenie HD?   Czy ktoś to spotkał?
Reply
#2

Jakiego okna konfiguracji używasz?
Reply
#3

Thomson DCI62SHB
Reply
#4

Po prostu zadzwoń do nich, by otrzymać zwrot pieniędzy, prawdopodobnie 24 miesiące za darmo.
Reply
#5

tak, zamierzam to zrobić po prostu chcę sprawdzić, czy ktokolwiek wcześniej się zetknął.
Reply
#6

Powodzenia, czekam 40 minut, aby odebrać telefon
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)