Chciałbym utworzyć funkcję makr, która po naciśnięciu przycisku „Wyślij e-mail” wyśle e-maile z przypomnieniami do personelu, aby przedłożyli swoje dokumenty medyczne i, jeśli to możliwe, będą mogli załączyć instrukcję wraz z e-mailem. Z dostosowanym komunikatem. Na przykład „Drogi ABC, uprzejmie prześlij swoje dokumenty medyczne„ data ”. Logika powinna wyglądać następująco: Jeśli przesłano MC = Tak, nie jest wymagane żadne działanie. Else, MC Submitted = Nie, dostosowana wiadomość zostanie wysłana. Wydałem polecenie, ale nie mogłem go uruchomić. Nie jestem pewien, czy profesjonaliści mogą mi pomóc, proszę. Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz Spojler! Private Sub CommandButton1_Click () Dim Names As String Dim Data (y) As Integer Dim Flight (s) / Duty As String Dim Email as String Dim ColumnNameDate As String Dim ColumnNameMC przesłane i przesłane w Prosoft (T / N) jako ciąg Dim ColumnNameEmail As String Dim ColumnNameNames As String Przyciemnij datę (daty) jako datę Dim MC przesłane i przesłane w Prosoft (T / N) jako ciąg Dim Text As String Dim outlookOBJ As Outlook.Application Dim mItem As Outlook.MailItem Ustaw outlookOBJ = Nowa aplikacja Outlook.Application ColumnNameNames = "D" ColumnNameDate (s) = "E" ColumnNameFlight (s) / Duties = "F" ColumnNameMC przesłane i przesłane w Prosoft (T / N) = „H” ColumnNameEmail = "I" RowNrNumeric = 2 RowNrString = RowNrNumeric Documents = Range (ColumnNameDocuments + RowNrString) .Value DueDate (s) = Zakres (ColumnNameDate (s) + RowNrString) .Value MC przesłane i przesłane w Prosoft (T / N) = zakres (nazwa kolumny Kolumna MC przesłane i przesłane w Prosoft (T / N) + RowNrString). Names = Range (ColumnNameName + RowNrString) .Value Email = Zakres (ColumnNameEmail + RowNrString) .Value Dokumenty do wykonania <> „” Zakres (ColumnNameDate (s) + RowNrString) .Interior.ColorIndex = 2 Ustaw mItem = outlookOBJ.CreateItem (0) Jeśli (MC przesłane i przesłane w Prosoft (T / N) = „Nie”), to Text = DueDate (s) Z mItem .To = E-mail .CC = .BCC = .Subject = "SKŁADANIE ŚWIADECTWA MEDYCZNEGO:" .Body = „Drogi” + Imiona + ”, DOKUMENT: CERTYFIKAT MEDYCZNY dla„ + Tekst + ”. Twoja zgodność jest bardzo mile widziana. Dziękuję.” .Wysłać Kończyć z Zakres (ColumnNameDate (s) + RowNrString) .Interior.ColorIndex = 3 W przeciwnym razie przesłano i przesłano MC w Prosoft (T / N) = „WYŁ.”) Zakres (ColumnNameDate (s) + RowNrString) .Interior.ColorIndex = 3 End If RowNrNumeric = RowNrNumeric + 1 RowNrString = RowNrNumeric Documents = Range (ColumnNameDocuments + RowNrString) .Value DueDate (s) = Range (ColumnNameDate (s) + RowNrString) .Value MC przesłany i przesłany w Prosoft (T / N) = zakres (nazwa kolumny Kolumna MC przesłany i przesłany w Prosoft (T / N) + RowNrString). Names = Range (ColumnNameName + RowNrString) .Value Email = Zakres (ColumnNameEmail + RowNrString) .ValueLoop Napis końcowy
[EKSPERT] Potrzebujesz pomocy programu Excel Excel
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: