Kupiłem IM Capture dla Skype i żałuję, że nie pobrałem najpierw wersji próbnej, aby upewnić się, że to cholerstwo faktycznie DZIAŁA. Niech to będzie lekcja dla wszystkich! Pierwszą rzeczą, jaką zauważyłem po uruchomieniu IM Capture, było powiedzenie, że dostępna jest nowsza wersja. Oprogramowanie nie jest w stanie aktualizować się automatycznie jak inni, a ich link zaprowadził mnie z powrotem na ich stronę internetową, gdzie musiałem pobrać nową wersję. Zainstalowałem tę nową wersję, ale pojawił się monit o nową wersję. Nie dobry początek. Nowa wersja nie była wcale taka nowa lub funkcja powiadomień jest zepsuta. Zauważyłem, że IM Capture wciąż mówi, że był offline. Czasami monitował mnie o ponowne uruchomienie Skype'a, co zrobiłem. Czasami nie monitowało mnie o ponowne uruchomienie Skype. Tak czy inaczej, IM Capture wciąż mówi, że jest offline. Wysłałem więc e-mail do GeoVid Ltd o pomoc. Otrzymałem e-mail od Darii, która dała mi kilka sugestii. Niestety żaden z nich nie działał. Następnie zapytała mnie, jakiej wersji Mac OS X używam. Spodziewałem się innej sugestii, która, mam nadzieję, rozwiąże ten problem. Zamiast tego powiedziano mi, że on (ona?) Przekaże to programistom i mam nadzieję, że zostanie to naprawione w nowszej wersji IM Capture. Co? Jeśli otrzymałem jakieś uwagi lub sugestie, to tak, przekaż programistom, aby mogli rozważyć to podczas pisania nowej wersji. Ale mam problem z obecną wersją. NIE DZIAŁA. Czy GeoVid nie powinien próbować rozwiązać tego problemu, a nie powiedzieć, że deweloper spróbuje go rozwiązać w nowszej wersji? Odpisałem do Darii, prosząc o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Powiedziałem mu, że jeśli przechwytywanie wiadomości błyskawicznych dla Skype'a jest wadliwe, to nawet nie powinni go sprzedawać. Napraw błąd PRZED sprzedażą. Nie sprzedawaj błędnego oprogramowania, a następnie powiedz kupującemu, że spróbujesz naprawić nowszą wersję. Jeśli jest to jednorazowy problem, z którym borykam się tylko ja (choć wątpię), to tak, ich zespół programistów nie jest winien, ale na pewno ich zespół wsparcia jest zobowiązany do udzielenia mi pomocy w rozwiązaniu tego problemu. Jeśli wszystko inne zawiedzie, to jedyne prawo do otrzymania pełnego zwrotu pieniędzy. Byłem na tyle naiwny, by wierzyć, że oprogramowanie zadziała. Powinienem był wypróbować wersję próbną, to wiedziałbym, że funkcja przechwytywania wiadomości błyskawicznych NIE działa. Mój błąd. Ale to nie zmienia faktu, że zapłaciłem 49,95 USD za oprogramowanie, które nie działa. Kupiłem cholerną cytrynę !! Jeśli problem dotyczy mojego komputera Mac lub ustawień Skype, oczywiście nie obwiniam za to GeoVid, ale niezależnie od tego, czy jest to problem z moim komputerem, czy z oprogramowaniem, firma nie jest zobowiązana do zapewnienia wsparcia w ROZWIĄZANIU problem? Nie wysyłasz tylko jednego e-maila z dwiema lub trzema sugestiami, a gdy żadna z nich nie działa, po prostu machasz białą flagą i mówisz: „Och, do diabła, to nie działa. Może naprawimy to w późniejszej wersji ”. To jest całkowicie nieodpowiedzialne. Fakt, że powiedzieli, że SPRÓBUJĄ to naprawić w nowszej wersji, czyni mnie jeszcze bardziej podejrzliwym. Czy wiedzieli, że wystąpił problem z tą wersją, a jeśli tak, to dlaczego ją sprzedają? A jeśli nie ma problemu z tą wersją, dlaczego firma miałaby próbować naprawić ją w nowszych wersjach? Cokolwiek to jest. Zapłaciłem dobre pieniądze za coś, co NIE DZIAŁA. Wydaje mi się, że GeoVid może w sposób uczciwy zapewnić mi wszelką pomoc potrzebną do uruchomienia funkcji przechwytywania wiadomości błyskawicznych lub uzyskać pełny zwrot pieniędzy. Zgodnie z oczekiwaniami, GeoVid nie odpowiedział na moje e-maile ani posty na ich forach wsparcia. Żadna oferta zwrotu pieniędzy (częściowa lub inna), ani żadna dodatkowa pomoc w uruchomieniu oprogramowania. Kup więc swoje oprogramowanie na własne ryzyko!
Ostrzeżenie: przechwytywanie wiadomości błyskawicznych przez Skype
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: