Cześć wszystkim. Mam Seagate HD zgłoszone przez mój inteligentny monitor Bios jako zły. Muszę zapisać ten dysk, ponieważ sprawdziłem, czy nadal jest objęty gwarancją ze strony Seagate. Chciałbym wiedzieć, jak mam zamiar zapisać ten dysk, ponieważ często zadawane pytania na stronie wydają się być nielokalne. Zastanawiam się, czy mogę pojechać do Seagate, aby upuścić z nimi hd i podnieść go, unikając gorączkowej metody wysyłki I krok po kroku porady dla lokalnego RMA? Btw, publikuję to, ponieważ przyklejony wątek o rma jest martwy. Z jakiegoś powodu nie mogę tego zobaczyć.
[HDD] Jak RMA Seagate Hard Drive?
http://www.seagate.com/ww/v/index.js...00dd04090aRCRD postępuj zgodnie z instrukcjami wskazanymi na stronie internetowej. Nie musisz iść do Seagate, aby wrócić do napędu. Można przejść do Funan Center # 03-K1, aby wysłać dysk. W ciągu tygodnia Seagate prześle Ci pocztą odnowiony dysk.
iznogood napisał: http://www.seagate.com/ww/v/index.js...00dd04090aRCRD postępuj zgodnie z instrukcjami wskazanymi na stronie internetowej. Nie musisz iść do Seagate, aby wrócić do napędu. Można przejść do Funan Center # 03-K1, aby wysłać dysk. W ciągu tygodnia Seagate prześle Ci pocztą odnowiony dysk. Sprawdź stronę internetową Funan Mall, nr 03-K1, czy materiały biurowe i materiały techniczne Saft, czy to prawda?
Czy ktoś może potwierdzić, czy nadal możemy RMA Seagate w Funan? Bo kiedy tam ostatnio poszedłem, sklep jest pusty.
yi_shiang napisał: Czy ktoś może potwierdzić, czy nadal możemy RMA Seagate w Funan? Bo kiedy tam ostatnio poszedłem, sklep jest pusty. Funan miał tam centrum serwisowe Seagate. Ale usłysz od mojego ojca, że już nic nie powiedział. Długie czasy nigdy nie idą na zakupy ...
ktoś wie, gdzie możemy teraz wysłać?
Kahlan napisał: ktoś wie, gdzie możemy teraz wysłać? Jeśli się nie mylę, powinienem zmienić obszar na północ.
yi_shiang napisał: Czy ktoś może potwierdzić, czy nadal możemy RMA Seagate w Funan? Bo kiedy tam ostatnio poszedłem, sklep jest pusty. Właśnie przesłałem dziś dysk twardy Seagate do RMA w Funan. Musisz zarejestrować się i przesłać formularz RMA przed wysłaniem dysków. Zwrot Miejsce wysyłki produktu Funan ITMall-Trends Mobile-SG1 (Limit do maks. 5 sztuk, wyższy powrót do Singapuru CSO Changi) MIĘDZYNARODOWA SIEDZIBA SEAGATE SINGAPUR PTE LTD Funan Digitalife IT Mall, 109 North Bridge Road, # 03-K1 Singapur Singapur, 179097 Singapur Wypełnij formularz RMA @ https://store.seagate.com/webapp/wcs...=SgSSORedirect Pamiętaj tylko, aby wybrać gałąź Funan zamiast głównej siedziby Seagate. Wydrukuj formularz / wiadomość e-mail i zabierz ze sobą, wysyłając dysk twardy do Funan.
KalTorak napisał: Właśnie przesłałem dziś dysk twardy Seagate do RMA w Funan. Musisz zarejestrować się i przesłać formularz RMA przed wysłaniem dysków. Zwrot Miejsce wysyłki produktu Funan ITMall-Trends Mobile-SG1 (Limit do maks. 5 sztuk, wyższy powrót do Singapuru CSO Changi) MIĘDZYNARODOWA SIEDZIBA SEAGATE SINGAPUR PTE LTD Funan Digitalife IT Mall, 109 North Bridge Road, # 03-K1 Singapur Singapur, 179097 Singapur Wypełnij formularz RMA @ https://store.seagate.com/webapp/wcs...=SgSSORedirect Pamiętaj tylko, aby wybrać gałąź Funan zamiast głównej siedziby Seagate. Wydrukuj formularz / wiadomość e-mail i zabierz ze sobą, wysyłając dysk twardy do Funan. Cześć, czy wiesz, czy zewnętrzny dysk twardy Seagate Freeagent może przynieść (Funan ITMall) dla RMA?
Axioaxio napisał: Jeśli się nie mylę, powinienem zmienić obszar na północ. To miejsce jest naprawdę **** man daleko !!!! Nie mam czasu i enery 2 go !!!! I nid 2 nid gdzie jest miejsce tat jest w centrum !!!
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)