Jest to normalne?
#11

Dzięki za wszystkie odpowiedzi! W moim przypadku korzystam z bezprzewodowego planu szerokopasmowego 1 Gb / s. W nocy czasem różne strony, na których surfuję, zwalniają, a po chwili powoli stają się normalne. To się zdarza raz po raz ... Jeśli chodzi o więcej szczegółów, mogę je udostępnić tylko po powrocie z pracy do domu.
Reply
#12

jury_pack napisał: Bezprzewodowy czy przewodowy? Do jakiej strony próbujesz uzyskać dostęp? Jeśli korzystasz z sieci bezprzewodowej, oznacza to, że w tym okresie wiele osób korzysta z sieci bezprzewodowej, a zatem spowalniając prędkość, spróbuj zmienić kanał i sprawdź, czy to pomoże. Niektóre witryny mogą mieć duży ruch w godzinach szczytu i spowalniać. Musisz także zobaczyć, ile urządzeń w tym czasie podłączyłeś i co robili, czy to wszystko czy coś. Używam sieci bezprzewodowej, więc jak zmienić kanał? A co z krewetkami? Myśląc o tym, w nocy cała moja rodzina dużo korzysta z Internetu. Mój ojciec czyta online chińskie powieści; moja mama ogląda seriale na telefonie Youtube; mój brat ogląda transmisje Dota2 podczas gry w Hearthstone, podczas gdy ja surfuję w sieci, pracuję lub gram w Maplestory. Może dlatego mój Internet jest bardzo wolny, ponieważ w nocy jest przeciążony?
Reply
#13

1. Jaki jest twój model routera - asus RT56u 2. Z jakiego komputera korzystasz - Windows 10 Pro 64-bitowy i7-4790k 16 GB RAM 3. Czy łączysz się drogą powietrzną lub miedzianą? - przewodowy 4. Jak daleko między routerem a komputerem? 1 m 5. Pls opublikuj zdjęcie tutaj, jaką prędkość połączenia uzyskujesz Pls wykonaj następujące kroki: -Open Network and Sharing Center -Kliknij na ... -Otwarte centrum sieci i udostępniania -Kliknij na „Lan Area Connection” - zamieść zdjęcie tutaj [/ QUOTE]
Reply
#14

Uno_Hu napisał: Mój M1 1 Gb dostaje tylko dl 280 m / si ul 270m / s. Kiedy zadzwoniłem, aby zapytać, powiedzieli, że mój router i komputer również biorą udział w optymalizacji prędkości. Szczerze, najlepiej zadzwonić do M1, aby poprosić o wsparcie na miejscu, a oni mogą to załatwić. Nie jest możliwe, aby ktokolwiek tu zszedł na stronę, aby rozwiązać problem.
Reply
#15

jury_pack napisał: Przestańcie dawać sugestie, które nawet nie pomogą. Przepraszam szefie, może chcesz zejść na stronę, aby ocenić sytuację. Zgłaszanie do wsparcia i prośba o wsparcie techniczne na miejscu jest najlepszą opcją. Wsparcie techniczne specjalizuje się w rozwiązywaniu takich problemów.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)