Informacje dla modernizacji sieci domowej
#1

Informacje dla modernizacji sieci domowej
Reply
#2

Hi RuneHX23 , 1 ) Tak, uważam, że jest port1 2 i 3 ) Niestety , nie ma portu linii telefonicznej (RJ11 ) na routerze . Prawdopodobnie masz do podłączenia linii telefonicznej do ONT . 4 ) Tak 5 ) Tak Mam nadzieję, że to pomoże.
Reply
#3

Alvinalvintan napisał: Hi RuneHX23 , 1 ) Tak, uważam, że jest port1 2 i 3 ) Niestety , nie ma portu linii telefonicznej (RJ11 ) na routerze . Prawdopodobnie masz do podłączenia linii telefonicznej do ONT . 4 ) Tak 5 ) Tak Mam nadzieję, że to pomoże. Nie zdawałem sobie sprawy , że mogę podłączyć linię telefoniczną bezpośrednio do ONT . Spróbuję dziś , aby zobaczyć , czy to działa , wielkie dzięki !
Reply
#4

RuneHX23 napisał: Nie zdawałem sobie sprawy , że mogę podłączyć linię telefoniczną bezpośrednio do ONT . Spróbuję dziś , aby zobaczyć , czy to działa , wielkie dzięki ! Nie można po prostu szczęśliwie podłączyć telefon do ONT . Trzeba zadzwonić Singtel a oni dokonać zmiany na ich koniec ...
Reply
#5

thiamhui napisał: Nie można po prostu szczęśliwie podłączyć telefon do ONT . Trzeba zadzwonić Singtel a oni dokonać zmiany na ich koniec ... Próbowałem ją przed wywołaniem Singtel i to nie działa. Chyba brakowało mi swój krok. Dzięki!
Reply
#6

RuneHX23 napisał: Próbowałem ją przed wywołaniem Singtel i to nie działa. Chyba brakowało mi swój krok. Dzięki! trzeba poprosić o nich , aby przejść do ONT . trwa kilka godzin do kilku dni (3-5 dni średnio) w zależności czy są zajęci ... etc
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)