royfrosty napisał: 1080p 1440p sux Leh. wszystkie piksele widać dość piksele . 4k imho po prostu ładne. Ale jeszcze dużo pracy musi być zrobione. Nie dojrzewać jeszcze ba VR . Ale to, co należy zrobić, to Amd podjęcia przyrostowe statystyk . Podobnie jak 8k następnie 16k . Jak unpixelated u wan to być Moje doświadczenia z nim jest bardzo piksele, które widzę, że przypomina mi ja wciąż sobie Occulus Rift na głowie . U umieścić 16k obrazów , ludzie zaczynają nosić okularów VR chodzą , myśląc, że jest to dla nich rzeczywistością . VR jest bardziej o doświadczenie , a nie uchwały. Jeśli VR ' świat ' staje się zbyt realne , to trudno , aby ludzie się zdjąć słuchawki VR wrócić do realnego świata .
AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR
enenyi napisał: Jak unpixelated u wan to być Moje doświadczenia z nim jest bardzo piksele, które widzę, że przypomina mi ja wciąż sobie Occulus Rift na głowie . U umieścić 16k obrazów , ludzie zaczynają nosić okularów VR chodzą , myśląc, że jest to dla nich rzeczywistością . VR jest bardziej o doświadczenie , a nie uchwały. Jeśli VR ' świat ' staje się zbyt realne , to trudno , aby ludzie się zdjąć słuchawki VR wrócić do realnego świata . To dlatego nazywają VR mah. Jego dobre poczuć "rzeczywistość" . Wyobraź krewetkę w jaki sposób? Lol
royfrosty napisał: To dlatego nazywają VR mah. Jego dobre poczuć "rzeczywistość" . Wyobraź krewetkę w jaki sposób? Lol NSFW - na Indiegogo pojawia sterownik VR "dla dorosłych"
royfrosty napisał: To dlatego nazywają VR mah. Jego dobre poczuć "rzeczywistość" . Wyobraź krewetkę w jaki sposób? Lol Wtedy nowe przepisy muszą zostać wprowadzone w celu zapobieżenia używaniu słuchawek VR w miejscach publicznych? Else osób noszących słuchawki VR będzie niwelować sobie drogę przez tłum, nie zdając sobie sprawy zwitki rzeczywiście dzieje lol. I zapobiec te noszenie słuchawki VR od przechodzenia przez jezdnię ? zagrożenie dla ruchu , który nie może być ostrzeżony przez trąbić .
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: