Internet nagle zwalniać 1 PC
#11

Cholera ... nagłe powolną rozpoczęła się dopiero na ten problem komputera ponownie. Domyślam się, że nie ma powodu HomePlug lub kabli , ponieważ zamieniłem je z komputera pracującego i tylko ten komputer ma problemy . Potwierdził wszystkie inne moje laptop / PC nie są zbyt pobierania czegokolwiek . Test - Min : 5ms Max: 1503ms Średnia: 37ms Zmieniłem podłączenie do sieci bezprzewodowej pojawia się problem i to działa dobrze , choć przy znacznie niższych prędkościach w porównaniu z HomePlug gdy jest stabilna. Do tej pory to się stało w ciągu ostatnich 3 dni w temperaturze około 8 pm-11pm przez około 45 min , aż prędkość wraca do normy. Początkowo myślałem problem rozwiązać jak to się nie stało przez 7 dni z rzędu , ale wydaje się , aby zacząć od nowa. Po raz pierwszy stało się to około 3 po południu 2 tygodnie temu. Ktoś ma jakiś pomysł co może być problemem?
Reply
#12

walentynki napisał: Cholera ... nagłe powolną rozpoczęła się dopiero na ten problem komputera ponownie. Domyślam się, że nie ma powodu HomePlug lub kabli, ponieważ zamieniłem je z komputera pracującego i tylko ten komputer ma problemy. Potwierdził wszystkie inne moje laptop / PC nie są zbyt pobierania czegokolwiek. Test - Min: 5ms Max: 1503ms Średnia: 37ms Zmieniłem podłączenie do sieci bezprzewodowej pojawia się problem i to działa dobrze, choć przy znacznie niższych prędkościach w porównaniu z HomePlug gdy jest stabilna. Do tej pory to się stało w ciągu ostatnich 3 dni w temperaturze około 8 pm-11pm przez około 45 min, aż prędkość wraca do normy. Początkowo myślałem problem rozwiązać jak to się nie stało przez 7 dni z rzędu, ale wydaje się, aby zacząć od nowa. Po raz pierwszy stało się to około 3 po południu 2 tygodnie temu. Ktoś ma jakiś pomysł co może być problemem? Przyczyną może być spowodowane zakłóceniami elektrycznymi powodowanymi przez urządzenia (uszkodzony) (ów) elektrycznego w pobliżu. Godzina dwudziesta do 11pm to dobry moment, kiedy większość członka domu korzysta z urządzeń elektrycznych. Jednym ze sposobów, aby przetestować tę hipotezę jest podłączyć do laptopa bezpośrednio do routera od 8 wieczorem do 11pm i monitorować go przez 2 tygodnie. Alternatywna metoda to niech problem powtórzy i obserwować stosowanie urządzeń elektrycznych wokół ciebie.
Reply
#13

Valentine , masz długi kabel LAN ? jeśli to możliwe, trzeba zrobić przewodowej testu upewnić się , że jego komputer , który jest przyczyną problemu. to dlatego HomePlug i bezprzewodowe nie są tak wiarygodne, jak przewodowy . Teraz, po przewodowy testy i problem wciąż się powtarza, to znaczy, powodując problemy z komputerem . Następne pytanie brzmi: Na których program lub typu, który przedstawia problemy? Ściąganie? serfować po sieci? Korzystanie z IE, Firefox, Chrome ? Czasami jej łatwo naprawić to może być jakiś plugin wystarczy wyłączyć . A może masz dużo adware / spyware paskach narzędzi i innych rzeczy wirusów / złośliwego oprogramowania są również prawdopodobnie problem
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)