Zapisz się na 2 -letnim planem szerokopasmowego włókna StarHub , a oni przyszli do montażu w środę 10 kwietnia, po zainstalowaniu ich nie ma połączenia z siecią , instalacja powiedział przepis jest nie tak i że potrzebuje 48 godzin , aby dokonać zmian ...
usługi szerokopasmowe StarHubfibre bani
Następnie zaloguj się kabel
Podczas instalacji Wzywam 1633 , aby sprawdzić , dlaczego po instalacji w sieci nie może pracować, Call Center pani powiedziała mi, że to jest ich normalna procedura i normalne bahaivour Kontrola Dzisiejszy wieczór i znaleźć jeszcze żadnego połączenia z Internetem. Zadzwoń 1633 znów kazali mi sprzedaży / usług / który nigdy nie robić nic i samą sytuację , poproś, kiedy mogą go rozwiązać , a odpowiedź brzmi , że nie wiem , i nie może zrobić themmselves niczego i po prostu czekać. Każdy wie dowolną liczbę , że mogę zadzwonić, aby StarHub coś zrobić, aby rozwiązać swój problem?
Pamiętaj, czytałem gdzieś przed tym podobnym przypadku stało Starhub klientów , a klient dostaje jakąś Starhub górną Contact Manager i zadzwoń facet następnie rozwiązać problem Jeśli znasz Starhub menedżer kontaktów , które mogą Meke ich pracy proszę dać mi znać , dzięki!
ohmygod1986 napisał: Następnie zaloguj się kabel już podpisane , nie wiem , czy można zmienić lub anulować. usługi szerokopasmowe StarHubfibre bani
wind.wind napisał: Pamiętaj, czytałem gdzieś przed tym podobnym przypadku stało Starhub klientów , a klient dostaje jakąś Starhub górną Contact Manager i zadzwoń facet następnie rozwiązać problem Jeśli znasz Starhub menedżer kontaktów , które mogą Meke ich pracy proszę dać mi znać , dzięki! Nie wiem , czy to jest normalne zachowanie dla usług Starhub i gdzie jest ich usługi standarn ? usługi szerokopasmowe StarHubfibre bani
Podczas instalacji użytkownik nie upewnić się , że internet działa zanim niech StarHub facet opuścił ?
Dziś rano zadzwoń 1633 , ale nawet powiedzieć, trzeba czekać 3-5 dni pracy do aktywacji usługi Wydaje się, że po prostu opóźni i nie robić niczego usługi szerokopasmowe StarHubfibre bani
feintan napisał: Podczas instalacji użytkownik nie upewnić się , że internet działa zanim niech StarHub facet opuścił ? Instalacja facet powiedział StarHub trzeba 2 dni , aby aktywować i po prostu zrobić instalację i wzywam 1633 w celu sprawdzenia i powiedzieli, że jest ich normalne funkcjonowanie i zachowanie się więc zdecydować się im wierzyć . usługi szerokopasmowe StarHubfibre bani
Dziś po południu wywołanie 1633 , ale teraz powiedzieć potrzeba 7 dni pracy do aktywacji usługi , ai do następnego Wed usługa powinna być ok rozważa zrezygnować z usługi usługi szerokopasmowe StarHubfibre bani
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 3 Guest(s)