Dziwny problem z ASUS N56U
#1

Cześć chłopaki   Napotykając dziwny problem. Korzystanie ASUS N56U i MyRepublic abonenta .   Za każdym razem, kiedy wyłączyć komputer , będę w stanie połączyć się z internetem . Sygnał wifi jest silny, ale nie ma połączenia . Kiedy próbuję uzyskać dostęp do routera za pomocą 192.168.1.1 mam szarą stronę z następującym komunikatem:   Zmiana została dokonana , powodując rozłączenie z ustawieniem strony. Można dokonał zmiany w zmianie zmianie adresu IP , zmiana numeru portu odłączając bezprzewodowy RT- N56U się . Proszę ponownie podłączyć bezprzewodowy dostęp do Internetu i korzystać zmodyfikowaną liczbę adres IP i port , aby uzyskać dostęp do strony ustawień RT- N56U z .   Muszę Wyłącz router i ponownie podłączyć do sieci.   Co może być problemem ?   Dzięki.
Reply
#2

Sprawdź, czy ustawienia NIC jest instrukcja . Jeśli tak jest, ustawić IP / DNS na auto Można spróbować ; aktualizację do najnowszej wersji oprogramowania N56U i zresetować wszystkie ustawienia za pomocą przycisku fizycznego. Pamiętaj, aby zapisać lub zrzut ekranu ustawień w celach informacyjnych. PS: Myślę, że to zwykle ustawienia / config na routerze , który daje Ci problemy. Czasami twardy reset i / lub resetowania config powinno pomóc
Reply
#3

I Kena również to kiedyś. Twardy power off / on na routerze zazwyczaj rozwiązuje ten problem
Reply
#4

dzięki za odpowiedzi . pójdę go wypróbować i zobaczyć, jak to zrobić.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)