Używam Singtel mio szerokopasmowej, z modemem SingTel tempie. Niedawno próbował odwiedzić 192.168.1.254 ale zapomniałem hasła , po wejściu kilka błędnych haseł , byłem zablokowany zalogowaniu się już : " Aktualnie zablokowany logowania , jak nie udało się wprowadzić poprawne hasło kolejno 5 razy . Spróbuj ponownie za 5 minut. " Czekałem na kilka godzin , a potem jeszcze wznowiona modem , ale ja wciąż otrzymuję ten sam komunikat o błędzie. Tak oczywiście nie blokuje mi tylko 5 minut! Ktoś ma doświadczenie w tej sprawie? Co powinienem zrobić? Czy to możliwe , aby zrobić twardy reset modemu ?
zablokowany zalogowaniu na stronie administratora mojego Singtel routera
Czy reset do wartości domyślnych. Brak hasła potrzebne.
Witam, mam zrobić , co następuje: - Twardy reset modemu - Korzystać z mojego laptopa podłączyć do standardowego WiFi, używając domyślnego hasła WIFI podany na naklejce na modemie - Podłączyć do 192.168.1.254 , skonfigurowany z Internetem za pomocą nazwy użytkownika i hasła w " Singnet usług szerokopasmowych " listu. Maksymalnie tu te kroki odzyska połączenie z internetem i WiFi, ale linia domu głos jest wciąż w dół. W 192.168.1.254 , próbowałem skonfigurować mojego linia głosowa , przy użyciu tej samej nazwy użytkownika i hasła , jak wydrukowane na piśmie , ale to wciąż powtarzają " Registration Error" . Czy istnieje inny zestaw użytkownika / hasło Voice ?
cześć, skończyłem. nazywany 1688 na końcu. Przypominamy , aby każdy, kto w obliczu tego samego problemu w przyszłości : Nazwa użytkownika i hasło mio głosowa różni się od singnet nazwy użytkownika i hasła. Musisz zadzwonić do 1688 , aby uzyskać nazwę użytkownika i hasło mio głosowe .
Hej tam, skąd to naprawić " Aktualnie zablokowany logowania , jak nie udało się wprowadzić poprawne hasło kolejno 5 razy . Spróbuj ponownie za 5 minut. " ? Mam ten sam problem. Dzięki!
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)