Cześć chłopaki, Właśnie kupiłem nową platformę z Themes PC w lutym tego roku . Czy działa dobrze przez cały czas aż do 10 min temu, gdy nagle zmarł , a ja nie mogę go włączyć ponownie. Próbowaliśmy zmieniających gniazdek elektrycznych i kabli zasilających , ale nadal w stanie zasilić . Stąd podejrzewam zasilacz Seasonic jest smażone . Czy mogę sprowadzić ją do Themes PC na wygląd ? Czy istnieje nawet gwarancji? Potrzebne do pracy w trybie pilnym, tak byłby wdzięczny za porady . Dzięki!
Mniej niż 6 miesięcy amatorskie z Themes PC nie działa
Przynieś swój paragon wraz z wami RMA ... motywy PC przepis ma czas trwania gwarancji podanej w nim TimberWolfMk2 napisał: Cześć chłopaki, Właśnie kupiłem nową platformę z Themes PC w lutym tego roku . Czy działa dobrze przez cały czas aż do 10 min temu, gdy nagle zmarł , a ja nie mogę go włączyć ponownie. Próbowaliśmy zmieniających gniazdek elektrycznych i kabli zasilających , ale nadal w stanie zasilić . Stąd podejrzewam zasilacz Seasonic jest smażone . Czy mogę sprowadzić ją do Themes PC na wygląd ? Czy istnieje nawet gwarancji? Potrzebne do pracy w trybie pilnym, tak byłby wdzięczny za porady . Dzięki!
Nie ma sensu stawiania przed PCT po 6 miesiącach. RMA powinien być z Corbell ( CT sprawdzić naklejce na zasilaczu , aby potwierdzić ) . Powinien wyglądać następująco : Ten obraz został resized.Click aby zobaczyć oryginalny obraz Jeśli pilne prostu obniżyć i niech przetestować. http://forums.hardwarezone.com.sg/co...ce-center-166/
Test uruchomić PSU : http://support.antec.com/support/sol...paperclip-test
Ok to jest cholernie dziwne. Mój komputer po prostu włączone przez siebie znikąd. Było 10 minut i nadal działa . Czy moje dane kopii zapasowej w międzyczasie , ale gdybym nie sprowadzić ją do Corbell , co im powiem ? Dzięki za wszystkie rady btw .
Wystarczy zrobić jazdę próbną używając spinacza najpierw zobaczyć , czy naprawdę dzieje PSU Bonkers , zamiast dźwiga cały komputer w dół i pozwolić im zrobić to samo.
Wszystko, co można im powiedzieć, jest to, co nam powiedziano , w zasadzie tylko opisać problem, którego doświadczył . Będą rozwiązywać . Na razie po prostu czuwania i sprawdzić, czy ten sam problem się powtarza .
Nagłówek yr wydaje się , że ich produkty są gorsze lol
Nic nie jest dowód człowieka. Nawet kosztowne produkty Apple nie powiedzie się. To tylko kwestia szczęścia. W każdym razie , spróbuj prosząc wokół nikogo ma zapasowego zasilacza , aby przetestować i zrobić podstawowy poziom testowania. Nie polecam dźwiga całą CPU dół , chyba że jedziesz .
Uwaga , będą sprawdzać tylko produkty, które są pod ich opieką . Jeśli TS mają składniki, które są z innych dystrybucji , będzie musiał iść do tej dystrybucji do RMA , jeśli wina leży po non - corbell komponentów. Wystarczy być ostrożnym , jak u napisać w przypadku TS myślał corbell będzie rozwiązywać wszystkie części w swoim komputerze. Kandinsky napisał: Wszystko, co można im powiedzieć, jest to, co nam powiedziano , w zasadzie tylko opisać problem, którego doświadczył . Będą rozwiązywać . Na razie po prostu czuwania i sprawdzić, czy ten sam problem się powtarza . Ponadto, aby TS przez gniazdek elektrycznych , masz na myśli głównego gniazda na ścianach lub rozszerzeń ?
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)