Cześć, Mieć przyjaciela , używając tego planu i widokiem częste rozłączenia z parą , ale funkcjonariusze Starhub powiedzieć, że tak naprawdę nie rozłączyć. Jednak z bezprzewodowej wyłączył z routera i za pomocą połączenia Ethernet , jest on w stanie uzyskać tylko jak 5-6Mbps z speedtest.sg Jego modem Motorola Surfboard S83100 i jest on za pomocą routera Linksys WRT54G . Czy uważasz, że powinien zmienić swój router do czegoś nowszego ? może on korzystać z routera , a następnie porzucić zarówno deski surfingowej i router linksys ?
Starhub 25Mbps Home Broadband stoi częste rozłączenia
Jestem stoi ten sam problem , moje połączenie SlowHub rozłącza się co 10 minut. Skontaktowałem się z ich obsługi klienta , oto co dostałem od nich : > Można też chcą zwrócić uwagę, że jeśli jesteś na połączenie bezprzewodowe , połączenie jest zależna od wielu czynników , w tym następujące : > > 1. odległość od stacji bazowej / bezprzewodowego punktu dostępowego ; > 2. Liczba użytkowników surfowanie jednocześnie w każdym punkcie dostępu bezprzewodowego ; > 3. Wykonanie bezprzewodową kartę interfejsu sieciowego (NIC) używane ; i > 4. przeszkody fizyczne (np . ściany itp) pomiędzy użytkownikiem i bezprzewodowego punktu dostępowego. Zasadniczo " Nie obchodzi mnie , odejdź " typ odpowiedzi . Jestem torrent ciężkie użytkownika i początkowo podejrzewają celowe ograniczanie przepustowości od Starhub . Co myślisz?
Jeśli odnosimy się do sieci bezprzewodowej , czy próbowałeś zmienia kanały ?
Połączenie przewodowe. Jeśli jest bezprzewodowa bym poradził mu , aby przejść przewodowy .
Wystarczy, aby sprawdzić, czy to światło modem nagle wszystko gaśnie , a następnie ponowne sync , aby uzyskać online ponownie? Czy próbował połączenia tylko do modemu bez routera ?
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: