Próbowałem podpisanie ale oni twierdzą, że już zarejestrowany Zacytować: NRIC / nazwa użytkownika , które zostały przedłożone zostały już zarejestrowane. Zadzwoń 6873 2828 w celu uzyskania pomocy . Dziękuję Ci. Próbowałem zadzwonić na infolinię ( 6873 2828 ), ale pytają mnie , aby połączyć się z operatorem ( ST , SH, M1 ), ale nie mam pojęcia, kiedy zapisałem się więc kogo mam zadzwonić do ? Próbowałem rejestrację konta FT ale informacje te są niewystarczające, jak wypełnić puste ? Starhub > domeny , co jest domeną ? > Hasłem. Zacytować: Twój bezpłatny bezprzewodowy rejestracji @ SG jest udany. Twoje hasło jest 73uKXH . Infolinia Biuro Obsługi Klienta : +65 6873 2828 Więc każdy rodzaj umysłu dusza mówi , co mam robić? TIA
Problem z Wireless @ SG
Czy u know nikogo blisko u była używana wcześniej IC dla zarejestrować?
ZrE0_Cha0s napisał: Czy u know nikogo blisko u była używana wcześniej IC dla zarejestrować? Nie mam pojęcia , i teraz próbuje zaktualizować login / PW / mobile jeśli nie mogłem korzystać z bezprzewodowego @ SG
Czy chcesz powiedzieć , że teraz masz problem z połączeniem Wireless @ SG ?
deathblade 82 napisał: To znaczy, że teraz masz problemy z połączeniem się Wireless @ SG ? Tak, nie mam użytkownika i hasło. Więc teraz nie mogę założyć konto albo zalogować się .
我 猜 我 猜 我 猜猜 猜 napisał: Tak, nie mam użytkownika i hasło. Więc teraz nie mogę założyć konto albo zalogować się . Jeśli masz prepaid linię z któregokolwiek z Telco , można wykonać uwierzytelniania SIM i podłączyć do sieci bezprzewodowej @ SGX . Nie ma potrzeby , aby wprowadzić nazwę użytkownika lub pw .
deathblade82 napisał: Jeśli masz prepaid linię z któregokolwiek z Telco , można wykonać uwierzytelniania SIM i podłączyć do sieci bezprzewodowej @ SGX . Nie ma potrzeby , aby wprowadzić nazwę użytkownika lub pw . Zauważyć będę go spróbować , ale także chcą podłączyć tablet do bezprzewodowego @ SG ( brak karty SIM) , więc będzie musiał znaleźć sposób , aby się zalogować w / o sim .
Myślę, myślę, myślę, że przypuszczenie napisał: Zauważyć będę go spróbować , ale także chcą podłączyć tablet do bezprzewodowego @ SG ( brak karty SIM) , więc będzie musiał znaleźć sposób , aby się zalogować w / o sim . Ok . Ogólnie rzecz biorąc, można śledzić tej konfiguracji prowadnic . https://www.ida.gov.sg/Tech-Scene-Ne...t-and-Feedback
Myślę, myślę, myślę, że przypuszczenie napisał: Próbowałem zadzwonić na infolinię ( 6873 2828 ), ale pytają mnie , aby połączyć się z operatorem ( ST , SH, M1 ), ale nie mam pojęcia, kiedy zapisałem się więc kogo mam zadzwonić do ? Wypróbuj wszystkie 3 ? To tylko 3 operatorzy telekomunikacyjni czy inaczej , nie tak jak mamy więcej niż możemy liczyć się z palców .
Który model KM używasz? Mam problem z połączeniem się z użyciem Uwaga 5 ... podobno nie jest obsługiwany lub coś
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)