Starhub Maxonline Termination
#1

Moja StarHub kontraktu maxonline kończy się w listopadzie. Ile dni w zaawansowanych powinienem skontaktować się z nimi za zakończenie i jak długo zakończenie odbędzie ? Wreszcie, jak mogę potwierdzić , że wypowiedzenie jest skuteczne.   Dziękuję Ci.
Reply
#2

nsguru napisał: Moja StarHub kontraktu maxonline kończy się w listopadzie. Ile dni w zaawansowanych powinienem skontaktować się z nimi za zakończenie i jak długo zakończenie odbędzie ? Wreszcie, jak mogę potwierdzić , że wypowiedzenie jest skuteczne. Dziękuję Ci. Jeśli chcesz w określonym dniu , możesz to zrobić przy max 7 -dniowym wyprzedzeniem. Inny po prostu zadzwonić i oni rozwiązać natychmiast. Jest to z mojego doświadczenia . Skąd mam wiedzieć? Mam kilka usług. Moje konto szerokopasmowego został natychmiast usunięty z mojego HUB ID . Jeśli masz inne usługi z SH , zanim zakończy swoje konto szerokopasmowego lepiej przenieść punkty do innych kont .
Reply
#3

nsguru napisał: Moja StarHub kontraktu maxonline kończy się w listopadzie. Ile dni w zaawansowanych powinienem skontaktować się z nimi za zakończenie i jak długo zakończenie odbędzie ? Wreszcie, jak mogę potwierdzić , że wypowiedzenie jest skuteczne. Dziękuję Ci. Hi nsguru Kiedykolwiek rozważyć przejście do VQ gdy u wypowiedzenia z nimi. Niekończący się koszmar mam z nimi , ale już nie w momencie zrobiłem przełącznik .
Reply
#4

Szukałem tego tematu też jestem logując się do MyRepublic
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)