Mam przedłużacz zasięgu Linksys z COMEX on Sat, a teraz jej nie żyje .. więc zrobiłem kilka badań online, to znaczy muszę zadzwonić linksys wsparcia technicznego , aby uzyskać numer sprawy rma .. więc zadzwoniłem do wsparcia technicznego i są one zlokalizowane w PH , ich angielski zrozumienie naszej akcentem jest straszne .. oni powiedzieli mi, że wyślą mi urządzenie zastępcze FedEx w ciągu 5 do 7 dni .. moje pytanie jest w przypadku dostali żadnych informacji niewłaściwy z mojego akcentu lub angielski jest jakaś lokalna infolinii lub adresu , że mogę bezpośrednio przejść do ?
Proces Linksys RMA
alice9 napisał: Mam przedłużacz zasięgu Linksys z COMEX on Sat, a teraz jej nie żyje .. więc zrobiłem kilka badań online, to znaczy muszę zadzwonić linksys wsparcia technicznego , aby uzyskać numer sprawy rma .. więc zadzwoniłem do wsparcia technicznego i są one zlokalizowane w PH , ich angielski zrozumienie naszej akcentem jest straszne .. oni powiedzieli mi, że wyślą mi urządzenie zastępcze FedEx w ciągu 5 do 7 dni .. moje pytanie jest w przypadku dostali żadnych informacji niewłaściwy z mojego akcentu lub angielski jest jakaś lokalna infolinii lub adresu , że mogę bezpośrednio przejść do ? Niestety, nie ma żadnych numer lokalny można wybierać . Wsparcie Linksys jest faktycznie związana na całym świecie, po raz ostatni wybierany numer , i był podłączony do USA. Gdy wydali ci sprawę RMA , a może w twoim przypadku jest wymiana urządzenia , nie ma nic wiele można zrobić , chyba że chcesz zadzwoń ponownie w celu weryfikacji informacji. Dostałeś numer sprawy rejestrowane ?
yup ... nie mogę wziąć te pinyo poziom zrozumienia ... zzzzzzzzzzz
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)