Klinika Hardware
#1

Klinika Hardware
Reply
#2

Dlaczego BOH potrójne SLI Nvidia + AMD + Intel IGP . Ponadto należy SLI z tymi Nvidia 710 do testowania SLI poprawy.
Reply
#3

tak jest DX12 Rise of Tomb Raider niszcząc już nvidia ?
Reply
#4

I tot wzrost Tomb Raider jest przypuszczać, aby wspierać dx12 w wydaniu ...
Reply
#5

Czy ktoś wie co to jest " asynchroniczny cieniowanie " ?
Reply
#6

Czekam na hitman do rozpoczęcia 11 marca , z nadzieją jego realizacja DX12 jest wtedy . https://www.youtube.com/watch?v=01bYEelwwHc
Reply
#7

Okazuje się, że nawet procesory otrzymują poprawę DX12 . Pamiętaj, że DX12 obsługuje również wiele obciążeń gwintowanych dla wielordzeniowych procesorów. Interesujące jest, że stary dobry Phenom II ma 300% wzrost w liczbie klatek na sekundę . Wzorce są na semiaccurate dot com. Zgadnij AMD powinno popchnęły Mantle się wcześniej?
Reply
#8

Myślę, że ten artykuł z Tomshardware jest dość ciekawa , jak również. Jego po niemiecku, więc można albo przetłumaczyć lub czytać tekst na wykresach . Wydaje się być R9 380x zaczyna skubać na korku GTX 970 z asynchronicznym cieniowanie @ 1440p . Mam nadzieję, że poprawa widoczna jest we wszystkich grach z systemem DX 12 . http://www.tomshardware.de/ashes-of-...te-242049.html
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 2 Guest(s)