Klinika Hardware
Klinika Hardware
Dlaczego BOH potrójne SLI Nvidia + AMD + Intel IGP . Ponadto należy SLI z tymi Nvidia 710 do testowania SLI poprawy.
tak jest DX12 Rise of Tomb Raider niszcząc już nvidia ?
I tot wzrost Tomb Raider jest przypuszczać, aby wspierać dx12 w wydaniu ...
Czy ktoś wie co to jest " asynchroniczny cieniowanie " ?
Czekam na hitman do rozpoczęcia 11 marca , z nadzieją jego realizacja DX12 jest wtedy . https://www.youtube.com/watch?v=01bYEelwwHc
Okazuje się, że nawet procesory otrzymują poprawę DX12 . Pamiętaj, że DX12 obsługuje również wiele obciążeń gwintowanych dla wielordzeniowych procesorów. Interesujące jest, że stary dobry Phenom II ma 300% wzrost w liczbie klatek na sekundę . Wzorce są na semiaccurate dot com. Zgadnij AMD powinno popchnęły Mantle się wcześniej?
Myślę, że ten artykuł z Tomshardware jest dość ciekawa , jak również. Jego po niemiecku, więc można albo przetłumaczyć lub czytać tekst na wykresach . Wydaje się być R9 380x zaczyna skubać na korku GTX 970 z asynchronicznym cieniowanie @ 1440p . Mam nadzieję, że poprawa widoczna jest we wszystkich grach z systemem DX 12 . http://www.tomshardware.de/ashes-of-...te-242049.html
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: