royfrosty napisał: 16k jest interesująca. Przyczyna dla VR 4k już wydaje się nieco rozmyty . Starają się wcisnąć jak najwięcej pikseli jest dobry , aby wyeliminować luki w pikselach , a przy wyższej częstotliwości wyeliminuje vommit czuję. I tot VR dostał zgryzu ? Próbowałem Occulus Rift w 1080 już czują się bardzo shiok . Mimo to nie można narzekać 4k shiok tyle ah ? Chyba, że nie dostał VR okluzji wbudowany , pojedynczy 360 widok 16k ' ekran ' ...
AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by neil.ralph - 20 Feb 2017, 07:02 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by carrie.lutz - 20 Feb 2017, 07:03 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by x.xtaz.x - 20 Feb 2017, 07:04 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by ghita.bernichi - 20 Feb 2017, 07:05 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by umeshkmonu - 20 Feb 2017, 07:06 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by williambswygart - 20 Feb 2017, 07:07 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by oussa.samadi - 20 Feb 2017, 07:08 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by michmex35 - 20 Feb 2017, 07:09 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by chotiya.ram - 20 Feb 2017, 07:10 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by denisse.elmudesi - 20 Feb 2017, 07:10 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by cruz.jules - 20 Feb 2017, 07:12 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by neasterl - 20 Feb 2017, 07:13 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by roula.aj - 20 Feb 2017, 07:14 AM
RE: AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR - by jester24zyx - 20 Feb 2017, 07:15 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)