AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR
AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR
Kilkanaście wściekłości xs karty powinny być dobre.
16k jest interesująca. Przyczyna dla VR 4k już wydaje się nieco rozmyty . Starają się wcisnąć jak najwięcej pikseli jest dobry , aby wyeliminować luki w pikselach , a przy wyższej częstotliwości wyeliminuje vommit czuję.
16k za oko, 16k $ za kartę ???
Zawartość Bo .... 64k również biały słoń .... lol
royfrosty napisał: 16k jest interesująca. Przyczyna dla VR 4k już wydaje się nieco rozmyty . Starają się wcisnąć jak najwięcej pikseli jest dobry , aby wyeliminować luki w pikselach , a przy wyższej częstotliwości wyeliminuje vommit czuję. I tot VR dostał zgryzu ? Próbowałem Occulus Rift w 1080 już czują się bardzo shiok . Mimo to nie można narzekać 4k shiok tyle ah ? Chyba, że nie dostał VR okluzji wbudowany , pojedynczy 360 widok 16k ' ekran ' ...
enenyi napisał: I tot VR dostał zgryzu ? Próbowałem Occulus Rift w 1080 już czują się bardzo shiok . Mimo to nie można narzekać 4k shiok tyle ah ? Chyba, że nie dostał VR okluzji wbudowany , pojedynczy 360 widok 16k ' ekran ' ... 1080p 1440p sux Leh. wszystkie piksele widać dość piksele . 4k imho po prostu ładne. Ale jeszcze dużo pracy musi być zrobione. Nie dojrzewać jeszcze ba VR . Ale to, co należy zrobić, to Amd podjęcia przyrostowe statystyk . Podobnie jak 8k następnie 16k .
16k .. poważnie loh . Teraz nawet nie ma wystarczającej zawartości 4k i G -kartki , które może zasilać rozdzielczości 4K do gier nie są tanie. 16k ? Oni starają się być jak Sony w epoce PS3 ?
Ilu Furys jest potrzebne do tego?
MoneyFace = p napisał: Ilu Furys jest potrzebne do tego? Może 4x w Directx12 . Moi tan gu gu do vr mmo z placu standardzie demo Enix Agni Cry .
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)