Począwszy od tego poniedziałku , ilekroć powered mój modem kablowy motorola StarHub na początku dnia, nie będzie w stanie się połączyć. Lampka zasilania pójdzie dalej, migają chwilę, a wtedy wszystko pójdzie off . Chciałbym wyłączyć i włączyć ponownie , i to samo by się stało , aż do około 5 raz potem wszystkie światła pójdzie jak zwykle , ale dopiero po dłuższym czasie (np . 2 minuty ) . Wcześniej zajęłoby tylko o minutę . Nie jestem pewien, czy to ma coś wspólnego z serwisu Starhub lub jeśli modem umiera. Rzecz w tym , gdy jest on podłączony modem nie ma żadnych problemów , dlatego podejrzewam, że modem nie umiera. Każdy przeżywa coś podobnego?
Czy mój modem StarHub umiera? Nie można połączyć te kilka dni
Twój zasilacz modemu umiera ..
gdzie można kupić ten zasilacz ? Musimy wrócić do Starhub ?
Kiełbasa napisał: gdzie można kupić ten zasilacz ? Musimy wrócić do Starhub ? Spróbuj SLT Doprowadzić istnieje urządzenie.
pewne motorola modem kablowy posiada opatentowaną gniazdo zasilania
Dun kupić coś jeszcze ... To może być cały modem , który jest zepsuty , a nie tylko z zasilaczem . Jak o postawieniu modemu do Centrum Obsługi Klienta Starhub aby była ona sprawdzana lor . Jeśli u nich zadzwonić w dół to będzie ponieść opłatę rolki ciężarówki ( nie wiem , czy to jest 30 $ lub $ 50 Liao ... dodaj GST zbyt).
ale jeśli wprowadzę nadal ma prawo do sprawdzenia opłaty
Kiełbasa napisał: ale jeśli wprowadzę nadal ma prawo do sprawdzenia opłaty Nie, bo u udał się do centrum obsługi klienta na własną rękę ... są zobowiązani do testowania urządzeń dla u.
ale jeśli zepsute musi zapłacić za nowego prawa modemu
Kiełbasa napisał: ale jeśli zepsute musi zapłacić za nowego prawa modemu Tak, cos modem jest uważana za swoje i nie pożyczył od Starhub . Alternatywą nie zwracając się do zapisania się do umowy (jeśli u nie są już na umowie ) . Albo można korzystać StarHub nagradza punkty odkupić za pomocą modemu .
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 4 Guest(s)