Utrzymujące się problemem
#1

Stało się to bez powodu od wczoraj. Nie mogę połączyć się z internetem , chyba zrobić przywracania systemu , nawet po tym, jak wyłączyć komputer i włącz go ponownie , mam jeszcze zrobić przywracania systemu , aby połączyć. Będzie to po prostu pokazać się żółty trójkąt z wykrzyknikiem . Nie mogę dowiedzieć się, co jest problemem , wszelkie rozwiązania?   Nie jestem pewien , czy jest to prawidłowy sposób , aby umieścić go .   Bezpośrednie połączenie przewodowe z pulpitu do D- Link router 802.11g , router do modemu Motorola.
Reply
#2

TS , Twój wpis brakuje informacji : 1. jaki jest Twój pulpit / laptop podłączony do routera / bramy ( przewodowej lub bezprzewodowej ) 2. Marka / model routera / bramy
Reply
#3

jtjt00 napisał: TS , Twój wpis brakuje informacji : 1. jaki jest Twój pulpit / laptop podłączony do routera / bramy ( przewodowej lub bezprzewodowej ) 2. Marka / model routera / bramy mój zły , zaktualizowane 1-ga postu .
Reply
#4

Masz urządzenie mobilne , które można podłączyć do routera Dlink ? Jeśli tak, to problem jest po stronie komputera PC.
Reply
#5

Wciąż za pomocą telefonu slajdów , ale mogę spokojnie założyć, że jest po stronie komputera PC .
Reply
#6

TS , spróbuj użyć innego kabla LAN ?
Reply
#7

Aktualizacja sterownika.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: