Awful Speedtest Speeds na planie Starhub 1GBPS
Awful Speedtest Speeds na planie Starhub 1GBPS
Sprawdź kabel. Czy ostatnio konfigurowałeś zmiany na swoim routerze? Albo cofnij lub zresetuj do ustawień fabrycznych.
Być może możesz próbować wywoływać SH, jeśli ich system zaplecza ma uaktualnienie lub nie.
Kabel: nie ma zapasowego kabla, ale jak już wspomniano, prędkości są takie same dla połączeń przewodowych i bezprzewodowych Konfig.: Nie wprowadzono żadnych zmian:
ZrE0_Cha0s napisał: Być może możesz próbować wywoływać SH, jeśli ich system zaplecza ma uaktualnienie lub nie. Spróbuje tego, jego dziwne, że prędkości spadły po aktualizacji:
używasz Cat 5
Używasz routera sieciowego Dlink podanego przez Starhub? Kabel LAN, czy ma 4 żyły lub 8 pasm kabli? Spójrz na wtyczkę RJ45 i powinieneś wiedzieć. Twój adapter LAN jest gigabitowy? Sprawdź właściwości w menedżerze urządzeń, jeśli prędkość jest ustawiona na 100 Mb / s lub automatycznie?
cstanhwz napisał: Używasz routera sieciowego Dlink podanego przez Starhub? tak Kabel LAN, czy ma 4 żyły lub 8 pasm kabli? 8 pasm Spójrz na wtyczkę RJ45 i powinieneś wiedzieć. Twój adapter LAN jest gigabitowy? Sprawdź właściwości w menedżerze urządzeń, jeśli prędkość jest ustawiona na 100 Mb / s lub automatycznie? Na ekranie Połączenia sieciowe moje połączenie przewodowe podaje stan 1GBPS Po przyjrzeniu się.
Nazwany Starhub, a następnie Dlink. Podłączenie kabla bezpośrednio do modemu daje mi szybkość 900 Mb / s, ale podłączenie go do routera powoduje powrót do 90 Mb / s. Poprosili mnie o uaktualnienie mojego oprogramowania układowego routera i innych sugestii śmieci, a wszystko pozostało bez zmian. Nawet miał policzek, aby odwiesić połączenie podczas rozwiązywania problemów, i nie mogłem się przedostać, gdy oddzwoniłem. Wsparcie techniczne D-link jest dosłownie najgorsze, jakie kiedykolwiek spotkałem.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)