Dzisiaj planowana aktualizacja z 100 Mb / s do 300 Mb / s od 6:00 do 18:00. Kiedy dotarłem do domu, dostałem 0mbps. Dwukrotnie nazywany Starhub Hotline i nie wiedzą dlaczego ... Całkowicie Starsucks!
Starhub Fiber cholernie kiepski
itdesign napisał: Dzisiaj planowana aktualizacja z 100 Mb / s do 300 Mb / s od 6:00 do 18:00. Kiedy dotarłem do domu, dostałem 0mbps. Dwukrotnie nazywany Starhub Hotline i nie wiedzą dlaczego ... Całkowicie Starsucks! cóż, nie mogę nic na to poradzić, ale zgodzić się na to. Ich obsługa jest na najwyższym poziomie (z drugiej strony)
To jest powód, dla którego nie powinieneś nawet subskrybować SH. Tylko stresuj się. Zadzwoń do ich pomocy technicznej!
Po co ulepszać, gdy jedyną zmianą, którą widzisz, jest to, że twój rachunek zapisuje 300 Mb / s
Kolejny cierpiący na klub StressHub.
Na włóknie SH przez 6 miesięcy. Jak dotąd nie ma z tym problemu. Wyniki zgadywania są różne
Czy usługa jest dla mnie świadczona? Nie szybkość internetu
TS, teraz rozwiązany?
Dzięki chłopaki... rozwiązałeś ... najwyraźniej nie zrobili dobrej roboty, by ulepszyć ... czy to backend, czy jakikolwiek cholerny problem .... powiedziano mi od 6 rano do 6 po południu, lepiej trzymaj się tego, jeśli nie obiecuj. Ja sam jestem inżynierem IT .... jeśli nie mogę tego zrobić, nie obiecuję również moim użytkownikom. Zawsze buforuję dodatkowy czas, chyba że jego kilka sekund pracy, to powiem im co najmniej 1 minutę.
Zamiast aktualizacji backend kończy połączenie?
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)