Czerwona dioda LED dla LOS i PON nie świeci się. Z kim powinienem się skontaktować, aby rozwiązać ten problem?
[POMOC] Włókno Singtel
SpatnaX napisał: Czerwona dioda LED dla LOS i PON nie świeci się. Z kim powinienem się skontaktować, aby rozwiązać ten problem? Zadzwoń do działu pomocy technicznej Singnet Tech ..
Simonkwq napisał: Zadzwoń do działu pomocy technicznej Singnet Tech .. Nie ma nic wspólnego z OpenNet, prawda? Nie chcę zostać „piłką do ping-ponga”
SpatnaX napisał: Nie ma nic wspólnego z OpenNet, prawda? Nie chcę zostać „piłką do ping-ponga” Niezbyt pewny, czy którykolwiek błąd strony w LOS, najpierw zadzwoń do singnet i sprawdź z nimi. Jeśli to nie jest ich strona, to szczęście do ciebie może być uszkodzone.
złamany żółty przewód łączący z włókna ....
azrin619 napisał: złamany żółty przewód łączący z włókna .... Dobra gra ! LOL !
Simonkwq napisał: Dobra gra ! LOL ! Zadzwoniłem do helpdesku, który, jak mówią, uaktywni to dla mnie. Zobaczymy jak to będzie.
SpatnaX napisał: Zadzwoniłem do helpdesku, który, jak mówią, uaktywni to dla mnie. Zobaczymy jak to będzie. Zwykle pracownicy działu pomocy technicznej zawsze będą się opóźniać. Spróbuj popchnąć je ponownie do limitu
SpatnaX napisał: Zadzwoniłem do helpdesku, który, jak mówią, uaktywni to dla mnie. Zobaczymy jak to będzie. dlatego zawsze proszę klientów, aby trzymali zapasowy kabel połączeniowy ....
azrin619 napisał: dlatego zawsze proszę klientów, aby trzymali zapasowy kabel połączeniowy .... Jak zachować, gdy podany jest tylko jeden patch cord?
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: