[POMOC] Włókno Singtel
#1

Czerwona dioda LED dla LOS i PON nie świeci się.   Z kim powinienem się skontaktować, aby rozwiązać ten problem?
Reply
#2

SpatnaX napisał: Czerwona dioda LED dla LOS i PON nie świeci się. Z kim powinienem się skontaktować, aby rozwiązać ten problem? Zadzwoń do działu pomocy technicznej Singnet Tech ..
Reply
#3

Simonkwq napisał: Zadzwoń do działu pomocy technicznej Singnet Tech .. Nie ma nic wspólnego z OpenNet, prawda? Nie chcę zostać „piłką do ping-ponga”
Reply
#4

SpatnaX napisał: Nie ma nic wspólnego z OpenNet, prawda? Nie chcę zostać „piłką do ping-ponga” Niezbyt pewny, czy którykolwiek błąd strony w LOS, najpierw zadzwoń do singnet i sprawdź z nimi. Jeśli to nie jest ich strona, to szczęście do ciebie może być uszkodzone.
Reply
#5

złamany żółty przewód łączący z włókna ....
Reply
#6

azrin619 napisał: złamany żółty przewód łączący z włókna .... Dobra gra ! LOL !
Reply
#7

Simonkwq napisał: Dobra gra ! LOL ! Zadzwoniłem do helpdesku, który, jak mówią, uaktywni to dla mnie. Zobaczymy jak to będzie.
Reply
#8

SpatnaX napisał: Zadzwoniłem do helpdesku, który, jak mówią, uaktywni to dla mnie. Zobaczymy jak to będzie. Zwykle pracownicy działu pomocy technicznej zawsze będą się opóźniać. Spróbuj popchnąć je ponownie do limitu
Reply
#9

SpatnaX napisał: Zadzwoniłem do helpdesku, który, jak mówią, uaktywni to dla mnie. Zobaczymy jak to będzie. dlatego zawsze proszę klientów, aby trzymali zapasowy kabel połączeniowy ....
Reply
#10

azrin619 napisał: dlatego zawsze proszę klientów, aby trzymali zapasowy kabel połączeniowy .... Jak zachować, gdy podany jest tylko jeden patch cord?
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)