YouTube nie jest przesyłany strumieniowo po aktualizacji Singtel Network
#11

Aktualizacja: Skarży się na korzystanie z Wi-Fi w aplikacji YouTube. Zostały one wymienione w aplikacji YouTube do sklepu Ggogle. Gr3yham3 napisał: 1. Nie mogą być ustawienia mojego komputera: ponieważ moje urządzenia mobilne również nie mogą przesyłać strumieniowo YouTube 3. Nie mogą być ustawienia sieci bezprzewodowej: ponieważ mogę streamować youtube z Mozillą, gdy jestem podłączony do mojego Wi-Fi, ale nie w Chrome. Mogę również przesyłać strumieniowo filmy z innych witryn, takich jak VIP lub openload na moim komputerze
Reply
#12

Dziś przyszedł technik Singtel. Użył swojego tabletu z Androidem, zmienionego na router Singtel - wszystko nie może. Myślę, że to jest problem z YouTube'em / chromem, Liao edytuj: najnowsza aktualizacja: teraz youtube działa nagle .. nie wiem, czy youtube / singtel zmieniło coś na ich końcu .. co za dziwny odcinek
Reply
#13

Gr3yham3 napisał: Dziś przyszedł technik Singtel. Użył swojego tabletu z Androidem, zmienionego na router Singtel - wszystko nie może. Myślę, że to jest problem z YouTube'em / chromem, Liao edytuj: najnowsza aktualizacja: teraz youtube działa nagle .. nie wiem, czy youtube / singtel zmieniło coś na ich końcu .. co za dziwny odcinek Na pierwszy rzut oka wydaje się, że są to problemy z zapleczem.
Reply
#14

Przepraszam za przejęcie wątku, ale mam również te same problemy co TS po aktualizacji sieci Singtel Fibre. Jestem na planie Singtel Unlimited. Mam problemy z następującymi elementami: 1) Nie można odtwarzać filmów w aplikacji Android Youtube podczas łączenia się z Singtel Wifi. Aplikacja działa, jeśli przejdę na dane Singtel Mobile. Ponadto filmy można odtwarzać, jeśli korzystam z przeglądarki Samsung, zarówno w sieci Wi-Fi, jak i komórkowej. Próbowałem na 3 telefonach - 2 Samsung S8 i Samsung S7. 2) Nie można odtwarzać filmów na Youtube.com przy użyciu przeglądarki Chrome na moim komputerze stacjonarnym i 2 laptopach. Działa to jednak, jeśli korzystam z przeglądarki Microsoft Edge. Pulpit jest podłączony do mojego routera za pomocą kabla LAN. Laptop był podłączony do WIFI i LAN 2 razy, a filmy z YouTube na Chrome nie działają. Rzeczy, które zrobiłem, aby spróbować rozwiązać problem 1. (a) Uruchom ponownie ONT i router. Zresetuj go nawet przez noc na 6 godzin. (b) Zmień DNS na Google DNS / Getflix DNS lub Bez DNS (tj. Singtel DNS). Za każdym razem, gdy zmieniam DNS, powtórzę krok (a). © Wymuś zamknięcie, wyczyszczenie pamięci podręcznej i danych w aplikacji Youtube (d) Zaktualizuj aplikację Youtube (e) Odinstaluj aplikację Youtube i zainstaluj ponownie aktualizacje Youtube. Rzeczy, które zrobiłem, aby spróbować naprawić problem 2. (a) Wykonaj kroki (a) i (b) (b) Wyczyść historię przeglądarki w Chrome © Zainstaluj ponownie Chrome Wszystkie podjęte kroki były bezskuteczne. Dlatego myślę, że występują pewne problemy ze zgodnością z połączeniem światłowodowym Singtel i Youtube (szczególnie w aplikacji na Androida i na Chrome). Czy to możliwe, że Singtel w jakiś sposób ogranicza połączenie z aplikacją i przeglądarką?
Reply
#15

Czy skontaktujesz się z infolinią Singtel bezpośrednio na linię wsparcia technicznego dla łączy szerokopasmowych? Poproś o odświeżenie adresu IP. Najprawdopodobniej problem z adresem IP.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: