isiahvic napisał: Tak zrobiłem. Używam karty SIM w telefonie Samsung przez ostatnie 3 tygodnie. żadnych problemów. Już byłem przekonany, że to był problem z telefonem. Jednak gdy pojawił się ten problem z innymi telefonami, jestem pewien, że to nie jest problem z telefonem, podczas gdy ten problem z kartą SIM łamie moje telefony. Uważam to za dziwne, że stało się winą TELCO, gdy działa dobrze na telefonach z Androidem, ale nie na telefonach z systemem iOS ... JEŻELI rzeczywiście jest to wina Telco, powinieneś zobaczyć ten sam problem z używanym telefonem, prawda?
PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj
wiesz, jeśli twoja uwaga 2 działa dobrze, powinieneś sprawdzić swój iPhone. twój iphone może być wadliwy
Już zaleciłem wykonanie innych testów. Wystarczy umieścić inną kartę Starhub na telefonie iPhone, aby sprawdzić niezawodność telefonu. Umieść swoją kartę SIM Starhub w innym telefonie, aby potwierdzić niezawodność karty SIM. Wykonaj wszystkie te testy, zanim zaczniesz płakać.
SibehHL napisał: Uważam to za dziwne, że stało się winą TELCO, gdy działa dobrze na telefonach z Androidem, ale nie na telefonach z systemem iOS ... JEŻELI rzeczywiście jest to wina Telco, powinieneś zobaczyć ten sam problem z używanym telefonem, prawda? Tak to prawda . Ale to naprawdę zastanawia mnie, jak to działa na telefonach z systemem Android, ale po prostu nie na iPhone'ach.
AKTUALIZACJA: początkowy iphone 4 cudownie zyskał odbiór w ciągu nocy i działa normalnie. W ten sposób doszedłem do wniosku, że mój iphone nadal jest wadliwy. wstyd . Wygląda na to, że będę musiał zaopatrzyć się w telefon z drugiej ręki. Doceń wszelką pomoc, ale wciąż nie rozumiem, jak doszło do tego zamieszania.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)