PROSZĘ POMÓŻ ! Co do licha, ta kwestia dotyczy wszystkich moich telefonów. (Recepcj
#11

isiahvic napisał: Tak zrobiłem. Używam karty SIM w telefonie Samsung przez ostatnie 3 tygodnie. żadnych problemów. Już byłem przekonany, że to był problem z telefonem. Jednak gdy pojawił się ten problem z innymi telefonami, jestem pewien, że to nie jest problem z telefonem, podczas gdy ten problem z kartą SIM łamie moje telefony. Uważam to za dziwne, że stało się winą TELCO, gdy działa dobrze na telefonach z Androidem, ale nie na telefonach z systemem iOS ... JEŻELI rzeczywiście jest to wina Telco, powinieneś zobaczyć ten sam problem z używanym telefonem, prawda?
Reply
#12

wiesz, jeśli twoja uwaga 2 działa dobrze, powinieneś sprawdzić swój iPhone. twój iphone może być wadliwy
Reply
#13

Już zaleciłem wykonanie innych testów. Wystarczy umieścić inną kartę Starhub na telefonie iPhone, aby sprawdzić niezawodność telefonu. Umieść swoją kartę SIM Starhub w innym telefonie, aby potwierdzić niezawodność karty SIM. Wykonaj wszystkie te testy, zanim zaczniesz płakać.
Reply
#14

SibehHL napisał: Uważam to za dziwne, że stało się winą TELCO, gdy działa dobrze na telefonach z Androidem, ale nie na telefonach z systemem iOS ... JEŻELI rzeczywiście jest to wina Telco, powinieneś zobaczyć ten sam problem z używanym telefonem, prawda? Tak to prawda . Ale to naprawdę zastanawia mnie, jak to działa na telefonach z systemem Android, ale po prostu nie na iPhone'ach.
Reply
#15

AKTUALIZACJA: początkowy iphone 4 cudownie zyskał odbiór w ciągu nocy i działa normalnie. W ten sposób doszedłem do wniosku, że mój iphone nadal jest wadliwy. wstyd . Wygląda na to, że będę musiał zaopatrzyć się w telefon z drugiej ręki. Doceń wszelką pomoc, ale wciąż nie rozumiem, jak doszło do tego zamieszania.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)